2007/10/28

Przypomnienie....codzienności



3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Z góry mówię że nie lubię PO, staram sie obiektywnie patrzeć, oraz ciekaw jestem czy na tej stronie jest cenzura.

Do 1 filmiku, najlepiej by nic nie było robione, tak jak za rządów Kaczyńskiego ? P. HGW zrobiła dużo więcej niż Kaczyński w Warszawie (gdzie mój most północny, stadion Legii, itd?). Za HGW ruszyły remonty ulic, wymiana autobusów, twórcy tego filmiku byli na nowym świecie(i jeszcze te pare lat rządów PO w Warszawie, i sie przekonamy czy spełnią obietnice między innymi stadionu LEGII, nie NARODOWEGO [narodowy robi rząd chciałbym zauważyć, a miasto ma udostępnić tylko tereny]).Tak rządy PO-LID w Warszawie oceniam dużo lepiej niż PiSu. Oczywiście HGW tez co mi utkwiło w pamięci odwołała imprezę sylwestrową na starówce.
Co do 2 filmiku, pokazuje on wyrwanych z równowagi ludzi, wyrwane z kontekstu wypowiedzi. Można podać sporo przykładów takiej agresji słownej wśród PISu.

Jest jeszcze 3 sprawa, z każdymi nowymi wyborami zaczyna sie atak na partie rządząca, choć jeszcze nic nie zrobiła, nie miała czasu itd. Przekonamy sie w najbliższym czasie czy to był dobry wybór Polaków. Atak przed rozpoczęciem rządów jest IGNORANCJĄ

Anonimowy pisze...

człowiek który napisał taki komentarz,mieszka od niedawna w warszawie,porusza sie wyłacznie metrem(dom-praca-dom(ursynów?)) właściwie to nie warto nawet tego komentować.może jedno pytanie do niego-kto i po co wybudował tunel wzdłuż wisły?,ja mieszkam(urodziłem się)w warszawie i po co jest ten tunel nie mam pojęcia,i jak czytam taki tekst"..Tak rządy PO-LID w Warszawie oceniam dużo lepiej niż PiSu..." to k...a szlag mnie trafia ze jeszcze jeden "jednoroczny warszawiak"jeden z tych co wystawiają buty na klatkę schodową ,wyjeżdżający na "łykend
' do rodzinnego domu po wałówkę-śmie wypowiadać się o życiu w wa-wie.(wrócił w niedzielę i zagłosował)
Pozdrowienia dla twórców strony.
fillip wa-wa

Sławek pisze...

Mieszkam w Warszawie od urodzenia i mam takie same odczucia jak anonimowy jednoroczniak, za PiS-u powstało tylko Muzeum Powstania Warszawskiego, przed wyborami na prezydenta W-wy podrównali trochę ulice, no i jeszcze jedna estakada nad Rondem Starzyńskiego. Za to prawie doprowadzili do bankructwa MZA obarczając ich zapłatą za autobusy, za które powinno zapłacić miasto.