2008/01/17

Tusk zapomniał o Euro 2012

"Życie Warszawy": Donald Tusk jest szefem Komitetu Organizacyjnego Euro 2012. Zespół ma przygotować harmonogram działań niezbędnych do zorganizowania mistrzostw, a także opracować plan finansowy dla Stadionu Narodowego, ale od lipca ub. roku nie zebrał się.
Komitet w kwietniu 2007 roku powołał ówczesny premier Jarosław Kaczyński. Za jego rządów zespół zdążył spotkać się tylko dwa razy. Po wyborach na czele komitetu stanął Donald Tusk. Jak ustaliło "Życie Warszawy" nie znalazł czasu, by zwołać jego posiedzenie.
- Trwają prace nad formułą funkcjonowania komitetu, by był on bardziej skuteczny. W przyszłym tygodniu podamy szczegóły, tłumaczy Agnieszka Liszka, rzecznik rządu.
Premier nie wymienił także członków komitetu. W jego skład nadal wchodzą powołani przez Jarosława Kaczyńskiego politycy PiS: Przemysław Gosiewski, Zbigniew Wassermann i Mariusz Błaszczak. - Nikt mnie nie odwołał, mówi Błaszczak, poseł PiS, wcześniej minister i szef kancelarii premiera. - Moje nazwisko wciąż widnieje w zarządzeniu premiera. Uznałem, że skoro nie jestem już ministrem, to członkiem komitetu też nie. Pewności jednak nie mam, mówi Błaszczak. I dodaje: - Wiele razy słyszeliśmy, że Euro to priorytet Tuska, a on nawet nie zwołał komitetu. To źle o nim świadczy.
Źródło: www.onet.pl

Brak komentarzy: